Ismét Magyar Brand lett a Fonó – A legjobb magyar márkák egyike 2019. február 01. / A Fonó Budai Zeneház 2018-ban ismét elnyerte a rangos MagyarBrands díjat, Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában. A Fonó nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál, így a Budapest Folk Fest és a Héttorony Fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a régió első számú nép- és világzenei „WOMEX Top Label” kiadója is beírta magát a köztudatba. Az idén huszonhárom éve működő, Prima Primissima- és Magyar Örökség-díjas Fonó igazgatója, Horváth László elmondta: „A több száz érdeklődőt vonzó táncházaink sikere bizonyítja, hogy a Fonó tevékenységére kiemelt szükség van. A világzenei piacon is az új értékekkel lehet életben maradni, és a velünk dolgozó művészek értik az idők szavát.” A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban. |